Jogurty Zott z dodatkami - naturalnie! Czyli Jogurt naturalny + chrupiące szaleństwo!

   Jogurty Zott nie przestają mnie zaskakiwać: są naprawdę smaczne i wydają się być doskonałą alternatywą dla drugiego śniadania/ bądź szybkiego posiłku. Oczywiście nie zahamują głodu na wieczność, ale mam chociaż pewność, że jakoś dotrwam do obiadu. I nie będę miała wyrzutów sumienia, że pochłonęłam coś pomiędzy posiłkami. Bo w końcu sięgam po coś, co nie tylko hamuje głód, ale także dostarcza potrzebne witaminki i związki mineralne. Jak dla mnie: genialna przekąska.
   Mąż uwielbia sięgać po jogurty, gdy dopada go apetyt na COŚ. A owe Coś jest nieokreślone, ale dokuczliwe. Zajada się wtedy jogurtem, po czym usatysfakcjonowany odchodzi od lodówki.
  Dzieci wyjadają ze smakiem dodatki z jogurtu, zawsze pozostawiając jakąś małą część samego jogurtu naturalnego na dnie opakowania: według nich powinno być nieco więcej dodatków (ale według mnie jest ich wystarczająco).
   Jogurty Musli  pojawiły się w czterech smakach:
- Musli czekolada-banan
- Musi tropikalne
- Musli orzechowe
- Chrupiące miodowe musli

  Tak więc każdy znajdzie smak, który mu przypadnie do gustu.
   Skład jogurtów jest zadowalający - tzn. brak paskudnych ulepszaczy, niewielka ilość cukru w dodatkach (w samym jogurcie oczywiście nie ma cukru) i NISKA kaloryczność. Nic - tylko się zajadać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zdolne Dzieci , Blogger