Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy. Kampania na Wspieram.to

Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy. Kampania na Wspieram.to


   PENNY DREADFUN to przygodowa gra planszowa z silnym naciskiem na narrację, toną iście brytyjskich żartów i mnóstwem nawiązań do popkultury i XIX-wiecznego świata.
   Królowa Wiktoria zaginęła. Uzbrojona po zęby, z mieczem, dwoma toporami, nożami do rzucania i pistoletem wyskoczyła przez okno Pałacu i pognała w noc. Plotki głoszą, że demoniczne siły ukradły klejnoty koronne. Inne plotki głoszą, że królowa bardzo się nudziła w pałacu i postanowiła podbić nową kolonię. Jeszcze inne plotki głoszą, że Charles Dickens tak naprawdę ma na imię Marysia, ale te plotki trochę przycichły od zniknięcia monarchini. Londyn szaleje. Grupki Brytyjczyków wylewają się na ulicę w poszukiwaniach królowej. Kto ją odnajdzie?
   PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zabiera graczy do 1888 roku, do wiktoriańskiej Anglii, pełnej okultyzmu, brytyjskiego humoru oraz mniej lub bardziej historycznych osób. Gracze wcielą się w jednego z dziewięciu nietypowych bohaterów, którzy – kierowani różnymi pobudkami – wyruszają na poszukiwania królowej Wiktorii.
   By odnaleźć monarchinię, bohaterowie będą musieli przeszukać uliczki Londynu z czasów rewolucji industrialnej, sekretne podziemia i kanały metropolii, a w końcu i dziewięć kręgów piekielnych. W czasie podróży przyjdzie im się zmierzyć z wieloma przeciwnikami, zebrać liczne artefakty i towarzyszy oraz stoczyć potyczki między sobą.
   Zwycięzcą zostanie ten bohater, który przyprowadzi Wiktorię z powrotem do Pałacu Buckingham. Może to być najsilniejszy gracz, może to być gracz najsprytniejszy; może to być gracz, który królową odnalazł, może to być gracz, który ją odbił na samym finiszu. Ale zwycięzca może być tylko jeden…

Właśnie ruszyła kampania na Wspieram.to, która ma na celu zgromadzenie funduszy na doprowadzenie projektu do końca i wydania gry. Pieniądze można wpłacać TUTAJ: KLIK







Copyright © 2014 Zdolne Dzieci , Blogger